خدمات نصب و اجرا

محصولات ارائه شده توسط  این شرکت , همگی دارای کیفیتی منطبق با استانداردهای بین المللی هستند و در صورتیکه به طور صحیح و مطابق با استانداردهای لازم نصب گردند می­توانند دارای ضمانت نصب نیز باشند؛ از این رو شرکت با بهره گیری از مجربترین متخصصین نصب و ضمانت و تجهیزات کامل و پیشرفته ، نگرانی کارفرمایان محترم را نیز در خصوص نوع نصب ، اجرا و طراحی کاملا برطرف نموده است.

کاربرد ژئوممبران و ژئوتکستایل در عایق بندی تونل

صنعت تونل سازی

از کاربردهای عمده ی ورق های ژئوممبران pvc می توان به آب بندی تونل های شهری، راه آهن، زیرگذرها، مترو و … اشاره کرد. شرکت ژئو عمران با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعت تولید ورق، این محصول را در انواع تک لایه و دو لایه ارائه می نماید.

ساخت استخرها با هزینه پایین

ساخت استخرها با هزینه پایین

ورق نرم ایزولاسیون جهت پروژه های عمرانی و ایزوله کردن استخرهای کشاورزی استفاده می شود. قیمت تمام شده ی استخرهای استفاده کننده از این تکنولوژی به مراتب پایین تر استخرهای استفاده کننده از تکنولوژیهای سنتی می باشد. این محصول را نیز در انواع تک لایه و دو لایه تولید می شود.

ایزولاسیون گودهای ساختمانی

ایزولاسیون گودهای ساختمانی

این شرکت تولید کننده و مجری ورقهای پی وی سی مسلح برای ایزولاسیون و آب بندی گودهای ساختمانی با استانداردها و آزمایشهای تائید شده می باشد. معمولا از لایه های ژئوممبران پی وی سی ، تکستایل و در صورت لزوم از ژئودرین در اینگونه پروژه ها استفاده می­شود.

سردخانه های صنعتی

سردخانه های صنعتی

ورق نرم شفاف pvc به لحاظ مقاومت بسیار خوب در برابر نور و گرما گزینه ی بسیار مناسب برای سردخانه ها و جداسازها می باشد. شرکت ژئو عمران با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعت تولید ورق، این نوع ورق ها را با کیفیتی کم نظیر ارائه می نماید.

بام سبز Roof Garden

بام سبز Roof Garden

بام ساختمانی است که تمام یا قسمتی از آن با گیاهانی که بر روی یک لایه ضد آب کاشته شده باشند، پوشانده شده است. بام های سبز به عنوان یکی از پیامدهای رشد عمودی کلانشهرها بیش از 50 سال تجربه عملی در برخی از کشورهای جهان دارد، اما با وجود مزایای قابل توجه همچنان درصد قابل توجهی از پشت بام های ایرانی، فضایی مرده به شمار می­رود.

زهکشی

زهکشی

ژئودرین ها گروهی از محصولات ژئوسنتتیک هستند که با مزایای بالا قادر به زهکشی و هدایت آب می باشند. درین های کامپوزیت با داشتن یک لایه مشبک از جنس پلی اتیلن سنگین در قالب بندی فونداسیون و دیوارهای حائل و همچین زهکشی و تحکیم پارکینگ ها نقش به سزایی دارد .

ساخت موج شکن

ساخت موج شکن

موج شکن ها سازه هایی هستند که جهت ایجاد آرامش در بندر گاه، برای تامین ورود مطمئن کشتی ها به آبراهه ها و بنادر، کاهش انرژی ناشی از امواج و حفاظت از سواحل در مقابل امواج احداث میشوند. از ژئوتکستایل های بافته شده در ساخت موج شکن استفاده می شود.

نفت ، گاز و لوله های انتقال

نفت ، گاز و لوله های انتقال

ژئوممبرین و دیگر محصولات ژئوسنتتیک می توانند نقش مهمی را در این صنعت داشته باشند. چهار کاربرد مهم این محصولات در زیر ارائه شده است:
• پوشش عایق اطراف چاه های نفتی (Well Pad Liner)
• پوشش محفظه های بازیافت ثانویه (Pit Liner)
• پوشش آبگیرها (آبگیر آب شیرین و آب جریان برگشتی) (Fresh Water & Flow-Back Water Pond Liner)
• پوشش ها شناور (Floating Cover)

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ضمانت نصب

محصولات ارائه شده توسط شرکت ژئو عمران سازه پایدار, همگی دارای کیفیتی منطبق با استانداردهای بین المللی هستند و در صورتیکه به طور صحیح و مطابق با استانداردهای لازم نصب گردند می­توانند دارای ضمانت نصب نیز باشند؛ از این رو شرکت با بهره گیری از مجربترین متخصصین نصب و ضمانت و تجهیزات کامل و پیشرفته ، نگرانی کارفرمایان محترم را نیز در خصوص نوع نصب ، اجرا و طراحی کاملا برطرف نموده است.

ضمانت نصب